Diensten

DienstenIk ondersteun MKB, kleine zelfstandigen en zzp-ers in het organiseren en bij het inrichten van hun kantoorwerkzaamheden, zodat zij meer tijd over houden voor hun eigen onderneming.

Als eerste ga ik met je in gesprek. Samen op zoek gaan naar de passende oplossing om de kantoorwerkzaamheden zo praktisch en makkelijk mogelijk te maken en in te richten. Kijken of we de bomen in het bos weer kunnen zien.

Aan de hand van het gesprek breng ik een advies uit, met een passende offerte voor de te leveren diensten.

De volgende diensten bied ik onder andere aan:

Secretariële ondersteuning op maat

Projectondersteuning

Het uit handen nemen van (secretariële) werkzaamheden, hierbij valt te denken aan:

  • Voorbereiden en uitwerken van documenten (bijv. offertes en facturen);
  • Verzorgen van mailings;
  • Nieuwsbrief, folders, syllabi maken;
  • Klantenbestanden bij- en onderhouden;
  • Invoeren van de administratie;
  • Redigeren van stukken;
  • Urenregistratie verwerken;
  • Archiefwerkzaamheden (opzetten, onderhouden, ordenen digitaal en/of fysiek);
  • Notuleren;
  • Bijhouden van website en social media.

Neem contact op met & Mirjam voor een informatief  gesprek of voor het aanvragen van een offerte.